fredag 25 september 2009

I min "butik"
























Jag har gjort kuddfodralen - som jag skrev om den 28 augusti - till några vänner och funderade på om det kanske är fler som är intresserade. Jag syr upp kuddfordralen i linnetyg, texten målar jag med hjälp av schablon och textilfärg.

Pris 250 Kr inkl. frakt. Kuddfordralet passar till innerkuddar som är 50 x 50 cm. Jag gör fordralen i den färg du önskar. Intresserad? Skicka ett mail till mig här.
.
I min "butik" finns även en praktisk skohorshållare som håller ordning i hallen. Läs mer här.



3 kommentarer:

Bodil sa...

Hej och tack för din kommentar. Gillar dina kuddar jättemycket. Jag har också tillverkat kuddar med text, men jag har stämplat texten med vattenfast stämpeldyna. Sen tittade jag lite längre tillbaka på din blogg och såg att du hade fått tremastarblommor. Jag fick en liten planta av en granne för ett antal år sedan och nu har jag allt sjå med att hålla efter den arten - den sprider sig hejdlöst i vår trädgård. Men det är en under växt som blommar hela sommaren. Och framför allt på morgonen och förmiddagen.
Ha en trevlig helg!
Kram Bodil

bakom berget sa...

Hej och tack för din kommentar hos mig! Vad roligt det var att se sig omkring på din blogg. Den är verkligen jättetrevlig. Jag hade inte sett den förut. Men jag lägger till dig på min lista nu. Ha det gott! Kram Åsa.

Utblickaren sa...

Ja, det är verkligen lätt att förköpa sig på saker särskilt lökar men så länge man får ner dem i jorden är det ju en lycka till våren! Vilket sött kuddfodral du har gjort, visst är det kul att pyssla med sånt särskilt ruggiga höstkvällar.

Höstliga hälsningar,
Utblickaren

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails