onsdag 11 februari 2009

Mästarrabatten
























Foto: http://www.mastarrabatten.se/

Mästarrabatten är full av inspiration. Jag läser begrundar och funderar på om det inte ska köpas in lite nya perenner i år. På mästarrabatten får du tips och idéer till nya rabattkompositioner. Mästarrabatter är skapade för vanliga villaträdgårdar av mästare inom trädgård. De väljs ut bland de kunnigaste av svenska trädgårdsproffs och trädgårdskonstnärer.
Varje år lanseras en ny Mästarrabatt. Rabatterna är lätta att kopiera helt eller delvis. Syftet är att inspirera till nya sätt att komponera med växter och att lyfta fram sådana som är särskilt odlingsvärda.

5 kommentarer:

Jessika sa...

Hej Marie!
Nu är äntligen datorn tillbaka.
Vad roligt att M håller på med fridykning. J började i höstas med simhopp och tycker att det är roligt.

Du som är trädgårdsintresserad kan gå in på min kompis Ankans oas och kolla in hennes tips. Hon går på kurser för diverse experter. Tycker om eran trädgård med gamla träd, blommor och buskar. Det ger en speciell känsla.

Hoppas allt är bra. Vi kan höras på mailadressen angående skohornet.
jesper@mbox344.swipnet.se

MVH Jessika

Anonym sa...

Har också varit inne och spanat in mästerrabatten... och funderade på att göra ett inlägg om den i min blogg. Gillar verkligen årets rabatt- Helt i min stil!

Ha en underbar Alla Hjärtans dag i morgon! Kram C

Unknown sa...

När jag ser den där bilden så hoppas jag verkligen att mina bolltistlar jag drog upp i sommras blommar i år!

Jessika sa...

Hej igen!

Du kanske vill var med på en liten utmaning. Jag är inte så duktig på det själv men denna var så enkel och lite rolig.

Du som är så duktig på att fotografera skulle nog tycka att det är roligt.

Kika in på bloggen så kan du läsa vidare..

Anonym sa...

Årets mästarrabatt tycker jag slår alla rekord!

Sval och inspirerande!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails