söndag 19 oktober 2008

Mystik på hem & villa mässan




















Foto: Athina Strataki Photography

Förra helgen var jag på Hem & Villamässa i Älvsjö.

Pernilla Överström som driver Freja trädgård & design hade tillsammans med Athina Strataki skapat den finaste montern.

Pernilla och Athina för samman trädgårdsdesign och fotografi på ett spännande sätt. Pernilla ritar och anlägger trädgårdar, innegårdar, altaner & terasser. Hon använder sig av Athinas fotokonst som monteras på väderbeständigt sätt. En terass kan till exempel få ett helt nytt uttryck med genomtänkt design och en vacker bild.

3 kommentarer:

Ingela sa...

Härligt att gå på mässa, ser ut som en älva eller något annat väsen. Inspiration behövs såhär i höstrusket.

Hälsningar
Ingela

Anonym sa...

Vilken trolsk häftig miljöbild...
/Janne

Carina sa...

Vad kul! Jag hade själv funderat på att använda mig av mina bilder på liknande sätt. Jag har ett par fula vägg skivor på min ena terass som måste finnas kvar. Och så dök tanken upp att klä in den väggen med foto.
Så då får jag nog gå vidare med det...=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails